Reklam

Çalınan Hesabı Geri Alma Klavuzu


1.http://support.metin2.org/adresinden
Şimdi size her adımı anlatım gerekli formları vereceğim.
2.Ciddiyetinizi kesinlikle bozmayın.Ne zaman vereceksiniz vs. gibi laflar kullanmayın.
3.'Destek Bildrimleriyle İletişim' bölümüne tıklayıp 'Hangi konu hakkında soru sormak istiyorsunuz?' yazan yerdeki seçenkten 'Oyun' kısmını seçin.
4.Sunucunuzu,hesap isminizi,E-mail adresinizi seçin.Konu başkığında 'Hesap Hırsızlığı'nı seçin.

5.
Hesap ismi:

Hesabınızın önceki mail adresi:

Hesabınıza son giriş yaptığınız tarih

Biliyorsanız, hırsızlığa sebep olan durumları anlatınız:

Bu formu doldurun ve size şöyle bir cevap gelecektir.

Merhaba xxxx

Hesabın size ait olduğundan emin olabilmemiz için altta sorulan soruları
eksiksiz yanıtlayın,

Not: Soruların formatını bozmadan silmeden cevapları karşılarına gelecek şekilde bize bildiriniz. Bilmiyorum / hatırlamıyorum /sanırım gibi cevaplar kabul edilmeyecektir. Eksikler için geri dönüş sadece size zaman kaybı yaratacağı için lütfen eksiksiz cevaplayınız.

1*-Oynadığınız Server:

2*-Kullanıcı Adı-ID:

3*-Hesabı ilk oluşturduğunuz tarih:

4*-Hesabı ilk oluşturduğunuzda bağlı olduğu mail adresi:

(4**)-hesabı devir aldıysanız eğer;

***-hesabı devir aldığınız tarih:

***-hesabı devri aldığınız mail adresi:

***-hesabı kaç levelde devir aldınız:

***-hesabı ne karşılığında devir aldınız:

5*-Hesap en son hangi mail adresi üzerindeydi:

6*-Hesaba en son giriş yaptığınız tarih:

7*-(Çalındıysa cevaplayınız) Çalındığından haberiniz olduğu tarih:



8*-Karakter ismi:

9*-Lvl:

10-Skiller ve dereceleri: (örnek, öfke 12, ateş vuruş m3, suikast g4,
iyileştirme P)

11-Ortak Yetenekler: (Combo, Dönüşüm, At çağırma, Binicilik, Dil
Kitapları, Liderlik, Madencilik)

12-Statu Dağılımınız Nasıldı: (VIT/STR/INT/DEX)

13-Evli misiniz, eğer evliyseniz eşinizin nicki ve evlenme tarihiniz:

14-En son okuduğunuz iki kitabın türü ve zamanı: (örnek, öfke 22 Ocak
Madencilik 23 Ocak)

15*-Hangi biolog görevindesiniz:

16-Hesabınız da en son hangi itemler vardı ve özellikleri nelerdi tek tek belirtiniz:

17-Kaç yanga sahiptiniz:

18-Loncaya dahili misiniz eğer dahilseniz Lonca ismi, rütbeniz ve Yetkileriniz neler:

19-Karaktere ait düşük lvl'lerde çekilmiş SS leri ekte gönderiniz.



20*-Hesapla aynı mail adresine kayıtlı bundan başka hesabınız varsa ID'leri nelerdir:

21*-Önceden herhangi bir sebeple ceza almışsanız veya hesabınız GM'ler
tarafından bir işlem gördü ise türü ve zamanını belirtiniz.





22*-Ana karakteriniz ile aynı sunucuda yer alan Yan karakterleriniz için ayrı ayrı cevaplayınız:
*adı /leveli /karater sınıfı-türü

*evli ise eşinin adı

*üzerinde bulunan itemler/yan miktarı:



23*-Sadece bu hesabınız mı çalındı yoksa aynı maile kayıtlı tüm
hesaplarınız mı çalındı ? (çalındıysa cevaplayınız ) :

(24*)Sadece bu hesabınızın mı mail adresini değiştirmek istiyorsunuz

maile kayıtlı tüm hesaplarınızın mı:


25*- Yaşadığınız olayın baştan sona detaylı anlatımı:


6.Siz yollayacağınız cevabı yeni bir ticket açarak yollayacaksınız.
Formun Doldurulmuş Halinden Bir örnek;

1*-Oynadığınız Server: Yörük

2*-Kullanıcı Adı-ID:xxxx

3*-Hesabı ilk oluşturduğunuz tarih: Hesabı Devir aldım
Hesabı devir aldıysanız böyle yazarsınız.

4*-Hesabı ilk oluşturduğunuzda bağlı olduğu mail adresi: Hesabı Devir aldım. Hesabı devir aldıysanız böyle yazarsınız.

(4**)-hesabı devir aldıysanız eğer;

***-hesabı devir aldığınız tarih:

***-hesabı devri aldığınız mail adresi: XXXX

***-hesabı kaç levelde devir aldınız: XX level

***-hesabı ne karşılığında devir aldınız: takas

5*-Hesap en son hangi mail adresi üzerindeydi:XXXX

6*-Hesaba en son giriş yaptığınız tarih: XX/XX/XXX

7*-(Çalındıysa cevaplayınız) Çalındığından haberiniz olduğu tarih: 16/06/2013 13:10 civarı



8*-Karakter ismi: XXXX

9*-Lvl: 70

10-Skiller ve dereceleri: Güçlü Beden P Ruh Vuruşu P Şiddetli Vuruş P Güçlü Vuruş M5 Kılıç Darbesi 1


11-Ortak Yetenekler: Combo x Dönüşüm,x At çağırma,x Binicilik, Dil
Kitapları, Liderlik, Madencilik

12-Statu Dağılımınız Nasıldı: STR:X / VIT:X / DEX:X / INT:X

13-Evli misiniz, eğer evliyseniz eşinizin nicki ve evlenme tarihiniz: Evli Değildim veya evliydim.

14-En son okuduğunuz iki kitabın türü ve zamanı: (örnek, öfke 22 Ocak
Madencilik 23 Ocak):En son güçlü vuruş xx.xx.xxxx bu cevaba mesela 2 ay önce okumuştum galiba vs. cevaplar verirseniz kabul edilebilir

15*-Hangi biolog görevindesiniz: XXX

16-Hesabınız da en son hangi itemler vardı ve özellikleri nelerdi tek tek belirtiniz: +9 Siyah Çelik +4 Hız Taşı Basılı ,9 anka ayakkabı 1000Hp vs....

17-Kaç yanga sahiptiniz: 31,375

18-Loncaya dahili misiniz eğer dahilseniz Lonca ismi, rütbeniz ve Yetkileriniz neler: XXXX loncası Rütbe:XXXX

19-Karaktere ait düşük lvl'lerde çekilmiş SS leri ekte gönderiniz.
Dediği Gibi ek yerinden fotoğraflar gönderiniz


20*-Hesapla aynı mail adresine kayıtlı bundan başka hesabınız varsa ID'leri nelerdir: xxxx,xxxx


21*-Önceden herhangi bir sebeple ceza almışsanız veya hesabınız GM'ler
tarafından bir işlem gördü ise türü ve zamanını belirtiniz.

Böyle bir şey olduysa cevap yazınız




22*-Ana karakteriniz ile aynı sunucuda yer alan Yan karakterleriniz için ayrı ayrı cevaplayınız:
*adı /leveli /karater sınıfı-türü

*evli ise eşinin adı

*üzerinde bulunan itemler/yan miktarı:

XXXX /leveli 43 /karater savascı sınıfı-türü bedensel



23*-Sadece bu hesabınız mı çalındı yoksa aynı maile kayıtlı tüm
hesaplarınız mı çalındı ? (çalındıysa cevaplayınız ) :

(24*)Sadece bu hesabınızın mı mail adresini değiştirmek istiyorsunuz maile kayıtlı tüm hesaplarınızın mı: Tüm hesaplarımı veya ... ıd'lı hesabım


25*- Yaşadığınız olayın baştan sona detaylı anlatımı:

16,06,2013 günlerden pazar saat 11:30 civarı hesabıma girdim saat 13:00 da ise çıktım saat 16:00 girmeye çalıştım giremedim e-maili kontrol ederken 3 hesabımında çalındığını fark ettim.
XXX 16.06.2013 13:19

Gibi Cevap veriniz.

7.Bu formu doğru bir şekilde doldurdğunuz halde size şöyle bir cevap gelecektir 'Bildiriminiz, takımımız tarafından bir üst seviyeye gönderildi.'[/B]

8.Size yeni bir forum gelecektir.Form şöyledir;
1-Atınız kaç leveldir?


2-Karakteriniz ile bayrak değişimi yaptınız mı? Yaptıysanız hangi tarihler arasında yaptınız ve kaç kez ?


3-nesne markette itemler mevcutsa bunlar nelerdir:


4-Hesaba kaç ayrı yerden giriş yapıyorsunuz (evden , iş yerinden )


5-Hesabı ortak kullandığınız kişiler varsa belirtiniz:


6***-En son yaptığınız ticaret ( Ticareti yaptığınız karakter adı/ item adı):


7-Diğer sunucularda 10 level üstü karakteriniz varsa eğer sunucu adı/ karakte
8:Hesap üzerinde yaptığınız tüm mail değişimler (tarihleri ile birlikte ):

Formun doldurulmuş halinden bir örnek;

1-Atınız kaç leveldir? XX
2-Karakteriniz ile bayrak değişimi yaptınız mı? Yaptıysanız hangi tarihler arasında yaptınız ve kaç kez ? yaklaşık olarak 2,5 3 ay önce 1 kez yaptım kırmızı bayraktan mavi bayrağa geçtim

-nesne markette itemler mevcutsa bunlar nelerdir: XXXX
4-Hesaba kaç ayrı yerden giriş yapıyorsunuz:ev ve internet kafeden giriş yapıyorum
5-Hesabı ortak kullandığınız kişiler varsa belirtiniz: yok veya var
6***-En son yaptığınız ticaret ( Ticareti yaptığınız karakter adı/ item adı):XXXXX/XXX(örnek ASD123/Dolunay kılıcı
7-Diğer sunucularda 10 level üstü karakteriniz varsa eğer sunucu adı/ karakte : yok veya var
8:Hesap üzerinde yaptığınız tüm mail değişimler (tarihleri ile birlikte ):
8:Hesap üzerinde yaptığınız tüm mail değişimler (tarihleri ile birlikte ):
XXXX@xxx.com xx.xx.xx yaklaşık olarak bu tarihte değiştirdim

9.Form doğru şekilde doldurursanız şöyle bir cevap gelecektir;

Merhaba xxxx

5gün sonra "güncel" yazarak cevap veriniz ticketa. 5 gün içerisinde lütfen ticketa " tamam / peki / neden " şeklinde hiç bir cevap vermeyiniz.

5 Gün sonra ' GÜNCEL ' yazarak cevap veriniz.

Şöyle bir cevap gelecektir;
Bildiriminiz, takımımız tarafından bir üst seviyeye gönderildi.

10.Bir süre sonra şöyle bir form gelir;
Merhaba mawisim73

*Hesabınız çalınmadan önce hesabınız üzerinde bulunan itemleri belirtiniz

*En son yaptığınız ticareti belirtiniz

*Hesap üzerinde mevcut olan karakterlerin isimlerini levelleri ile birlikte belirtiniz.

*Yapmış olduğunuz mail değişimlerini belirtiniz.

*Hesaba kaç ayrı yerden giriş yapıyorsunuz? (evden , iş yerinden gibi)

Bu formu doldurup cevap olarak yollayın.


11.Sonra şöyle bir form gelir;

Merhaba xxx

Belirttiğiniz bu itemleri herhangi bir karaktere aktardığınız oldu mu?

Kontrolünüz altında olan karakterlerin lütfen isimlerini belirtiniz

Hesap paylaşımı yasak değildr bu duruma istinaden hesabınızı ortak kullandığınız kişiler var mı?

Doldurulmuş halinden bir örnek;

Belirttiğiniz bu itemleri herhangi bir karaktere aktardığınız oldu mu? : HAYIR veya EVET
Kontrolünüz altında olan karakterlerin lütfen isimlerini belirtiniz : ( ID:xxxx-xxx )
Hesap paylaşımı yasak değildr bu duruma istinaden hesabınızı ortak kullandığınız kişiler var mı? : HAYIR ORTAK KULLANDIĞIM KİMSE YOK ve EVET

12.Tüm formları doldurup gönderdiniz şimdi bekleme sürecindeyiz.Bu süreçte umudunuzu kaybetmeyin.Diğer anlattığım süreçleri geçersiniz bu adımı ne kadar beklerseniz bekleyin hesabınız kesinlikle gelecektir.Sizden hesabın üzerine alınması için bir gmail adresi oluşturmanızı istiyecektir.Hesabın üzerine alacağınız gmail adresini yazıp cevap olarak yollayın.

13.Size hesabın kurtarışdığı hakkında şöyle bir bilgilendirme gelecektir;

Merhaba mawisim73

Mail adresiniz talep ettiğiniz adrese " xx@gmail.com " geçirilmiştir.
http://www.metin2.org/user/passwordlostrequest linkten giris yapıp hesap adinizi ve yeni mail adresinizi oraya yazarak sifrenizi yeni mail adresinize isteyiniz.daha sonra www.metin2.org adresine giris yapıp hesap ayarlarından sifrenizi degistirdikten sonra bu ticketa cevap veriniz.bu ticketa cevap verdiginizde hesap aktif olacaktır. ozamana kadar guvenlik acısından hesap bloke kalacaktır.

Cevabı gelir ve siz Sayın Yöneticim Hesapları gmail üzerine aldım hesapların aktifleşmesini arz ediyorum. yazarsınız ve hesap kurtulur.




Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Mrb benimde hesabım çalındıda 2. aşamaya geçtim ve msn min üzerine olan bütün çarlar ban yemiş sizce güvenlik çısındanmı bolke edilmiş hepsi ve açarlarmı tekrar

    YanıtlaSil
  2. Ben yaptm ama hesabı devir aldıgım için bana hesabı tl karşılığı devir aldıgınız için size yardımcı olamıyrz diyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne alaka ya bende tl karşılığı aldım bana oyle derlerse ana avrat duz kayarım

      Sil
    2. Nerden bılıyorlar bende aldım bılmemelerı ıcın ne yapmak gerekıyo

      Sil
  3. benim bugün çarım çalındı sadullah kaya çaldı ben i kandırdı sözde çar takası yapacaktık çarı devrini alır almaz kaçtı bana lütfen yardımcı olun çarım kareside di ne yapacağımı bilmiyorum

    YanıtlaSil
  4. kardeş tşk ederim son aşamam kaldı inşallah onuda geçerim çarımı alırım tekrar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben son asama hariç hepsini geçtim GM son asamayi sormadi başka sorular duruyo sanki oyaliyo çarı alma şansım vrmı

      Sil
  5. Ben bu aşamaları geçtim ama GM hala soru soruyor ne is amlamadım çarı geri alabilirmiyim sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka ne soruları soruyor biraz açar mısın ?

      Sil
  6. Bana son asama hariç hepsini sordu simdi başka aciklamalar istiyo değişik sorular soruyor sizce alma ihtimalim varmı

    YanıtlaSil
  7. Bu kadar bılgıyı nerden ogrencez ben hesabı devır aldım nasıl engellecez bı yardım edın

    YanıtlaSil
  8. Suan 8deyiz 9a crvap bekluyorum 3gundur cevap verniyor bildirim atayim mi

    YanıtlaSil
  9. Beyler sadece çar mı geliyor yoksa itemlerle geri gelir mi ?

    YanıtlaSil
  10. Sadece çarı mı veriyorlar yoksa itemleride veriyorlar mı ?

    YanıtlaSil
  11. ben 1. aşamayı bitirdim de cevap hotmaile mi gelecek ?

    YanıtlaSil
  12. Gm bilerek hesabımı banlıyor hile kullanmadım h kayıtlı Gmail üzerinden yeni açıyorum banlıyor yeni açıyorum sizce napmalıyım

    YanıtlaSil
  13. ilk aşamayı geçtim de ses yok daha eksiksiz doldurdum evlilik tarihi ve hesabı oluşturma tarihi hariç hepsini doldurdum. gmail hesabıma erişişmimi olmadıüğı için 2sine bakamadığımı söyuleidm.

    YanıtlaSil
  14. gerçekten çok güzel bilgilendirme olmuş teşekkürler... :)

    YanıtlaSil

uygunreklam